DLex Wolters Kluwer

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Advocatuur    


Meer info:
Type:
  • Via API

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
Test DLex-koppeling zelf!

Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en CRM-pakket DLex Wolters Kluwer?
DLex Wolters Kluwer: Juridische kantoorsoftware op maat voor middelgrote tot grote advocatenkantoren; management software for law firms in Europe


Samenvatting
Met de Callvoip DLex Wolters Kluwer telefoonconnector beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en DLex Wolters Kluwer. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in DLex Wolters Kluwer staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit DLex Wolters Kluwer en kun je direct de klantkaart openen. De popup heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Op de popup is zichtbaar welke collega op welke datum en tijd als laatste contact had met dit nummer. Dat kan handig zijn als iemand terugbelt en je niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
  • De Callvoip popup-applicatie is voorzien van click to dial functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Uitbellen met 1 klik!
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in DLex Wolters Kluwer? Maak dan gebruik van de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in DLex Wolters Kluwer aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met DLex Wolters Kluwer:
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen.
Je kunt dan de klantgegevens uit DLex Wolters Kluwer gebruiken, denk hierbij aan gegevens zoals:
• Bedrijfsnaam
• Contactpersoon
• Contactgegevens
• etc.

Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Kopieer nummer
• Terugbelverzoek
• Open website
• en customized actions zoals het kopiëren van een parameter, bv klantnummer of naam

En daarnaast: customized knoppen zoals:
• Kopieer telefoonnummer
• Maak een terugbelverzoek
• Open website
• Kopieer een parameter (bv klantnummer of klantnaam)

Technische gegevens:
Let op: het softwarepakket DLex Wolters Kluwer CRM wordt gekoppeld op basis van een realtime databasekoppeling. De toegang tot deze database moet worden verleent door Wolter Kluwer – DLex. Aan de zijde van DLex Wolters Kluwer dien je rekening te houden met 3-6 uur arbeid voor het toevoegen van de functionaliteiten om te kunnen koppelen.
Belangrijk: deze koppeling dient nog gerealiseerd te worden en heeft een doorlooptijd van ongeveer 2 weken; hiervoor geldt een ontwikkelingstarief van 495,-.

Vraag nu deze koppeling aan