Unit4 Dias

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Verzekeringen Hypotheken Nieuw


Meer info:
Type:
  • Via API
Beschikbaar voor:
  

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
Dias Assurantie-koppeling gratis testen?

Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en CRM-pakket Dias Assurantie CRM?
Toekomstbestendige softwarevoor verzekeringen & hypotheken

Samenvatting
Met de Callvoip Dias Assurantie (voorheen Unit4 Dias) CRM telefoonconnector beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en Dias Assurantie. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken van contacten die in Dias Assurantie staan, als bellers die er niet instaan. Bovendien maakt de koppeling het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen en kun je nog meer tijd besteden aan je andere werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Dias Assurantie en kun je direct de klantkaart openen. Er zijn twee koppelingsmogelijkheden:
Optie A: direct openen van klantkaart in DIAS Assurantie bij het aannemen van een gesprek.
Optie B: voorvertoning van gegevens in pop-up software Bubble én openen klantenkaart bij aannemen gesprek.

De gegevens uit DIAS Assurantie halen kan op twee manieren:
• Vanuit DIAS Assurantie is het mogelijk om de data te exporteren naar CSV die je daarna kunt uploaden met de Bubble CSV connector. Hierdoor is het mogelijk om alle data die in de export staat weer te geven in de pop-up. Vervolgens kun je met een druk op de knop de klantkaart openen in DIAS Assurantie. Het verversen van data moet handmatig gebeuren door het maken en uploaden van een nieuwe CSV export.
• Met de ODBC-connector (= betaalde module aan de kant van DIAS Assurantien) is het mogelijk om data realtime op te halen vanuit DIAS. Vervolgens kun je met een druk op de knop de klantkaart openen in DIAS Assurantie.

De popup heeft een aantal unieke eigenschappen.

  • Popup met nummer van de beller, klantgegevens uit CRM en handige gespreksduur-timer.
  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Toon klantinformatie vanuit je CRM(’s): dit is aanpasbaar per medewerker / functie.
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in Dias Assurantie? Maak dan gebruik van de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.
  • Laatste contact: zie het laatste contactmoment met dit nummer, wanneer en met welke collega.
  • Call History: zie alle contactmomenten met dit nummer van de laatste 90 dagen: wanneer, hoe lang en met wie. Handig voor bellers die niet weten met wie ze eerder spraken.
  • Redial: open de popup van een eerder gesprek en bel de relatie met 1 klik terug.
  • Vier instelbare buttons met kopiefunctie, emailfunctie, actiebutton (open URL) en knop om klantkaart in CRM te openen.
  • Meerdere relaties met één nummer? Handige bladerfunctie om juiste relatie te kiezen.
  • Handige Click-to-Dial functie: bel elk nummer met 1 klik, vanuit je CRM, de browser en elk ander programma!
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in DIAS Assurantie aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken (Windows). Daarnaast is er voor Windows en Mac de Remote Dialer: een handige bureaublad-telefoon-app waar je een nummer kunt intoetsen of plakken om het direct te bellen. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met Dias Assurantie:
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen. Gebruik daarvoor de klantgegevens uit Dias Assurantie, zoals:
• Telefoonnummer
• Naam
• Bedrijfsnaam

Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Open klant in Dias Assurantie


En daarnaast: customized knoppen met:
• Kopie-functie (bv telefoonnummer of parameter)
• Email-functie (bv terugbelverzoek of leadnotitie)
• Actie-button (bv open URL of website, evt met parameter)

Technische gegevens:
Het softwarepakket DIAS Assurantie maakt bij oproepen gebruik van de CSV data of op basis van ODBC connectie (indien gekozen wordt voor optie B) en opent de klantkaart middels een druk op de knop in de pop-up.
Let op: indien er gebruik gemaakt wordt van de ODBC connector is dit een betaalde module aan de zijde van DIAS Assurantie.
De Callvoip telefoon-integratie met Dias Assurantie kan worden gebruikt op zowel Windows als Apple Mac.

Vraag nu deze koppeling aan