begin » Callvoip » CallVoip Telefoniediensten account  |  winkelwagen  |  kassa  |  klantenservice  
categorieën
Aanraders! (9)
CallvoipTelefonie (5)
VoIP all-in-1 » (44)
VoIP gateways » (11)
VoIP phones » (108)
VoIP PBX (6)
VoIP zakelijk (18)
VoIP headsets » (51)
VoIP overig » (15)
DECT phones (23)
DECT VoIP (39)
WiFi VoIP (1)
IP Video Phones (3)
WiFi GSM Phones (1)
Asterisk » (5)
Skype (2)
VoIP diensten » (9)
Netwerk » (89)
productofferte (3)
TC Services (13)
zoek product
 

» meer zoekopties
zoek merk
» NIEUW meer...
D-Link Go 5-poorts Gigabit switch voor VoIP, IPTV, Gaming, etc.
D-Link Go 5-poorts Gigabit switch voor VoIP, IPTV, Gaming, etc.
24,50
(20,25 excl. BTW)
informatie
· contact & informatie
· disclaimer
· voorwaarden
· wel/geen BTW?
· IBAN-check
· stel ons uw vraag
· werken bij Callvoip?
klantenservice
overzicht
service voor aankoop
service na aankoop
TC Services
productsupport
FAQ-pagina
technotes
CallVoip Telefonie - zakelijke gebruikers CallVoip Telefonie - zakelijke gebruikers
  op deze pagina:   · Zakelijk bellen via CallVoip
· Is VoIP een alternatief voor mijn ISDN2-lijn(en)?
· Biedt VoIP wel voldoende functionaliteiten - nu én later?
· Kan ik mijn telefoonnummers behouden?
· Ben ik gedurende het porteringstraject gewoon bereikbaar?
· Kan ik nieuwe telefoonnnummers aanvragen?
· Kan ik ook naar alarm-/0900-nummers etc. bellen met CallVoip?
· Blijven mijn alarm/PIN-automaat/frankeerautmaat werken via VoIP?
· Wat heb ik nodig voor VoIP telefonie?
· CallVoip Telefonie - benieuwd hoe dat nu écht werkt?
· CallVoip Telefonie - ook interessant voor u?
· Waarom belt iedereen dan niet met VoIP?
Zakelijk bellen via CallVoip
Voor de zakelijke beller staan bereikbaarheid, betrouwbaarheid en kwaliteit voorop. Een overstap naar een andere provider of technologie neemt u niet zomaar. Daar moet zekerheid tegenover staan. Onbereikbaar zijn is eenvoudigweg geen optie.
CallVoip kan u deze zekerheid bieden. Overtuig uzelf van de kwaliteit en de vele mogelijkheden van onze telefonieservice middels een demo-account. Zie zelf welke instellingsmogelijkheden de telefooncentrale biedt. Voel u veilig alvorens u weggooit wat u heeft en wat werkt...
Hieronder leest u wat CallVoip Telefonie u te bieden heeft.

  volop besparingskansen!   » forse kostenbesparing
» optimale gesprekskwaliteit
» onbeperkt aantal lijnen per account/nummer
» nummerbehoud mogelijk, uitgifte nieuwe nummers mogelijk
» 100% gratis onderling bellen
» overzichtelijke tarieven
» overzicht over uw telecomsituatie
» telefooncentrale op afstand
» professionele functionaliteiten
» maximale flexibiliteit, optimale kwaliteit, minimale kosten!


laat ons uw telecomsituatie analyseren
ontvang een vrijblijvende besparingscalculatie!

Is VoIP een alternatief voor mijn ISDN2-lijn(en)?
Heeft u één of meerdere ISDN2-aansluitingen en een telefooncentrale? Benieuwd naar uw besparingsmogelijkheden?
CallVoip biedt u een volwaardig alternatief voor ISDN. Bovendien is VoIP zeer flexibel inzetbaar (denk aan thuiswerken en verhuizen) en uiteraard stukken goedkoper! Porteer uw huidige telefoonnummers of vraag nieuwe nummers aan. Elk nummer heeft een onbeperkt aantal lijnen. Een geavanceerde online telefooncentrale voorziet u van alle gewenste functionaliteit.
In veel situaties kunt u zelfs uw huidige ISDN-apparatuur blijven gebruiken terwijl u geen ISDN-abonnement met de KPN meer heeft. Zo zijn er diverse apparaten die u vóór uw eigen telefooncentrale kunt zetten en die ervoor zorgt dat u via VoIP belt en gebeld wordt (bv.: AVM FRITZ!Box 7390, AVM FRITZ!Box 7270).
Dus blijf bellen met het comfort en de kwaliteit zoals u gewend bent, maar begin vandaag nog met besparen!
» bezoek ook: www.isdn2voip.nl
Biedt VoIP wel voldoende functionaliteiten - nu én later?
Ja, zeker! Bij bellen via internet hoeft u echt niets aan functionaliteit in te leveren. Via een geavanceerde online telefooncentrale (of hosted PBX) beschikt u over tal van professionele functies waarvoor normaliter een dure eigen telefooncentrale nodig is. Vrijwel alle features die u wenst zijn mogelijk: voicemail, faxen, voicemail en fax-to-email, geavanceerde follow-me, automatische dag-nachtschakelingen, IVR of auto-attendant (telefonisch keuzemenu), wachtrijen voor uw callcenters of als backup als het even druk is, wachtmuziek, en nog veel meer.
U krijgt persoonlijke inloggegevens voor de telefooncentrale waarop u via internet kunt inloggen. De bediening is niet moeilijk, en onze experts leiden u hier graag rond.
Hoe klein of groot u ook begint: uw telefonie-infrastructuur groeit naadloos met u mee.
» meer ...
Kan ik mijn telefoonnummers behouden?
Ja: u kunt uw huidige telefoonnummer(s) behouden door deze te porteren naar CallVoip. Bij portering wordt uw huidige contract opgezegd (dit doen wij voor u) en behoudt u uw telefoonnummer(s). Voor nummers die u porteert kan de gidsvermelding en vermelding bij 118 in stand blijven.
Wij kunnen meerdere nummers van een ISDN-lijn porteren, en u kunt zelf kiezen welke! Bij veel providers kan slechts het hoofdnummer worden geporteerd. Bij ons vervalt deze restrictie - geef ons aan welke van uw nummers u wilt behouden en wij zetten dit voor u in gang.

Heeft u een KPN 10-blok? Maar wilt u hier gezien de hoge kosten vanaf? Geen punt! Wij porteren uw 10-blok graag. De éénmalige kosten zijn vrij hoog (350,- ex BTW), maar de maandelijkse kosten van 10 accounts bedragen totaal slechts 20,- ex BTW. Dit is net iets meer dan de kosten van een analoge KPN-lijn! Een wereld van verschil, uw terugverdien tijd is snel berekend...
» meer ...
Ben ik gedurende het porteringstraject gewoon bereikbaar?
Jazeker, de portering verloopt in principe zonder dat u dit merkt. Het porteringstraject duurt ca. 7 tot 21 dagen afhankelijk van wat voor type nummer(s) u nu heeft. Uw bestaande lijn blijft als vanouds werken tot het porteringsmoment. Zodra u de portering indient worden uw nummers ook alvast aangemaakt op de CallVoip Telefooncentrale. Uw nummers bestaan nu twee keer: één keer bij uw oude provider en één keer bij CallVoip. U kunt kiezen met welke provider u uitbelt. Inkomende gesprekken komen tot portering via de oude provider binnen. Na portering komen zij via VoIP binnen.
Tip: het is mogelijk om uw portering op een specifieke datum aan te vragen die u het beste past. Porteringen worden in prindipe 's ochtends tussen 9 - 10 uur op een werkdag uitgevoerd, wij informeren u welke dag dit zal zijn.
» meer ...
Kan ik ook naar alarm-/0900-nummers etc. bellen met CallVoip?
Jazeker, via CallVoip kunt u probleemloos bellen naar alarmnummers, informatienummers (0800, 0900), speciale gemeentelijke 14-nummers (140xyz) en regio-ongebonden nummers (085, 088). Belt u naar een 0900 betaald informatienummer, dan betaalt u daarvoor het tarief dat de aanbieder in rekening brengt - CallVoip brengt u dus géén extra kosten in rekening.
Mocht zich toch een probleem voordoen, dan betreft dit vaak nieuwe informatienummers waarvoor er bij ons nog geen tarief is ingesteld. In vrijwel alle gevallen kunnen wij deze nummers op korte termijn in de tarieflijsten laten plaatsen. Vanaf dat moment kunt u ze zonder problemen bellen.

Let op: speciale telefoonnummers voor PIN-automaten en frankeermachines werken doorgaans niet via VoIP (zie volgende punt). Verder kunnen bepaalde persoonlijke nummerranges (vaak bij buitenlandse providers) afgeschermd zijn voor bellen vanuit het buitenland. Deze kunnen dan niet worden gebeld via CallVoip en evenmin via KPN of andere Nederlandse providers.
Blijven alarm/PIN-automaat/frankeerautmaat werken via VoIP?
Nee, gaat u ervan uit dat dit niet werkt. In een enkel geval blijft uw apparatuur wel werken na overleg met de dienst-aanbieder.
• alarminstallatie: veel meldkamers zijn (nog) niet genegen om de doormelding via VoIP te ondersteunen. Vermoedelijk zal hier de komende tijd verandering in komen. Tot dat moment adviseren wij u een analoge KPN-lijn te gebruiken. Ook worden steeds meer IP-kiezers geleverd zodat er via internet (maar niet via VoIP) wordt dorogemeld.
• PIN-automaat: pinnen via internet (ipv via de vaste KPN telefoonlijn) is mogelijk. Vroeger was hiervoor een speciale gecertificeerde internetlijn nodig, maar tegenwoordig niet. Raadpleegt u uw PIN-leverancier.
• frankeerautomaat: uw frankeerautomaat belt naar een speciaal telefoonnummer en verkrijgt zo beltegoed. Deze opwaardeernummers zijn vaak niet belbaar vanaf CallVoip Telefonie. Dat kunt u eenvoudig testen door vanaf CallVoip naar dit nummer te bellen. Als dit werkt, dan zou uw frankeermachine gewoon moeten werken. Werkt dit niet, handhaaft u dan uw analoge KPN-lijn.
CallVoip adviseert u graag over deze aanvullende diensten.
Kan ik nieuwe telefoonnummers aanvragen?
Ja: u kunt VoIP-accounts mét telefoonnummer en zonder telefoonnummer krijgen.
Een VoIP-account mét telefoonnummer is een VoIP-account (gebruikersnaam, wachtwoord, serveradres) met een normaal telefoonnummer met netnummer in uw eigen regio. Uw nieuwe telefoonnummer is binnen 24 uur klaar voor gebruik. Vraagt u meerdere nummers aan, dan zijn dit in principe aansluitende telefoonnummers. Afhankelijk van de regio is het soms mogelijk om uit een aantal nummers te kiezen. Indien u dit wenst, laat u het dan even weten, dan doen wij ons best om u aan een mooi nummer te helpen!
» tarieven account met nummer

Zeer interessant zijn ook de VoIP-accounts zónder telefoonnummer. Met een account zónder nummer kunt u op normale wijze uitbellen maar niet rechtstreeks gebeld worden. Wel kunt u een account mét nummer laten doorverwijzen naar accounts zonder nummer. Zo kunt u dus tóch gebeld worden, via de account mét nummer. En als u met de account zónder nummer uitbelt kunt u het telefoonnummer van uw account mét nummer laten meesturen.
De VoIP-accounts zónder telefoonnummer kunnen wel gebeld worden vanaf uw andere CallVoip-nummers.
Ook voor regio-ongebonden nummers (088, 085, etc.) kunt u bij ons terecht.
» tarieven account zónder nummer
Wat heb ik nodig voor VoIP telefonie?
Om via internet te kunnen bellen heeft u drie dingen nodig:
1. een breedband internetaansluiting (kabel of ADSL)
2. een VoIP-account, bijvoorbeeld bij CallVoip
3. VoIP-hardware of -software om via internet te bellen

Zorg voor een internetverbinding met goede kwaliteit (of evt. twee) en voldoende bandbreedte (vuistregel: 100kB upload per VoIP-gesprek).
Een VoIP-account is vergelijkbaar met een e-mail-account, maar dan voor telefonieverkeer: overal waar u over internettoegang beschikt kunt u de account registreren op een apparaat of een VoIP-programma, en zo kunt u overal bellen en gebeld worden!
De VoIP-accountgegevens kunnen in speciale VoIP-hardware worden gezet - IP-telefoons, ATA's, VoIP-modems en VoIP-routers. Meestal kunt u uw bestaande apparatuur gewoon blijven gebruiken!
CallVoip Telefonie - benieuwd hoe dat nu écht werkt?
Wij kunnen alles wel zeggen. Daarom laten we u liever zelf horen en zien wat wij verstaan onder goede kwaliteit en functionaliteit.
De CallVoip demoaccount biedt deze mogelijkheid: een telefoonnummer om te bellen en gebeld te worden, inloggegevens voor de externe telefooncentrale en uitleg bij de mogelijkheden. Zo kunt u een weloverwogen besluit nemen.
De demo-account is één maand geldig, kost 29,- en bevat 10,- beltegoed.
» meer ...
CallVoip Telefonie - ook interessant voor u?
Bent u het overzicht over uw telecomsituatie verloren? Dat horen wij vaak. Wij bieden u daarom aan om uw telecomsituatie te analyseren. Wat betaalt u nu aan abonnements- en gesprekskosten, wat zijn uw wensen en wat voor besparing is er in uw situatie mogelijk?
Feit is dat u met CallVoip gratis belt naar andere CallVoip-nummers. Dit betekent bijvoorbeeld gratis bellen tusen vestigingen of tussen kantoor en thuiswerkers. Maar ook naar uw klanten of leveranciers die via ons bellen. Ander feit is dat onze gesprekskosten voor bellen binnen de regio zo'n 30% lager liggen dan via de KPN-vaste lijn, en voor bellen buiten de regio zo'n 50% lager. Bij internationaal bellen kan uw voordeel tot meer dan 70% oplopen!
U ziet: besparingsmogelijkheden op alle fronten.
» besparingscalculatie aanvragen...
» gesprekskosten
Waarom belt iedereen dan niet met VoIP?
Goede vraag! Helaas horen u en wij nog te vaak negatieve VoIP-ervaringen. De ervaringen met onze dienst wijzen anders uit. Toch begrijpen wij dat u wellicht liever nog even wacht... Een combinatie van vaste telefonie voor inkomende gesprekken en VoIP voor uitbellen biedt wellicht een mooie startsituatie. U bespaart op gesprekskosten. Laat u zich overtuigen door de praktijk, en neem dán pas de stap tot porteren - en bespaar dan óók op uw vaste telefoniekosten!
De oorzaak van een slechte gesprekskwaliteit ligt vaak voor de hand: een magere internetverbinding van dubieuze kwaliteit; een headset van een paar euro; een router die VoIP geen prioriteit geeft (QoS), een VoIP-provider van een wat mindere kwaliteit, en dergelijke.
Wees sportief en houdt u aan de spelregels, dan heeft ook u gegarandeerd een goede kwaliteit VoIP-telefonie! En dan .... belt de hele wereld in no-time via VoIP!

Externe telefooncentrale groeit naadloos met u mee


· download brochure ·
· download aanmeldformulier ·

  Klik en lees verder   1. CallVoip Telefonie
2. CallVoip Telefonie - zakelijk
3. CallVoip Telefonie - particulier
4. functionaliteiten
5. tarieven porteren en nieuwe nummers
6. overzicht gesprekskosten
7. inloggen telefooncentrale
8. CallVoip Telefonie Supportpagina
ga verder
winkelwagen meer...
geen producten
» CallvoipTelefonie!
· Bellen met Callvoip!
· CallvoipPower
· Functionaliteiten
· Abonnementen
· Gesprekskosten
· 0800/0900-nummers
· Nieuws
· Support

vraag gelijk aan:

CallvoipTelefonie

CallvoipConferencing

0800/0900-nummer
» Callvoip ADSL!
· Callvoip ADSL/VDSL
· Callvoip ADSL tarieven
· Callvoip DSL keuzehulp
· Callvoip ADSL Support

ADSL aanvragen!
internet aanvragen
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 

 

productvergelijkingen
· IP Phones
· DrayTek-producten
· AVM FRITZ-producten
· HandyTone-producten
producttips meer...
FRITZ!Fon M2 DECT handset bij de FB7xxx (G.722, GAP, RSS, etc)
Zo meldt u de FRITZ!Fon M2 aan: Algemene tips: 1. Schak ..
5 van 5 sterren

© 2012 Tijdhof Consulting

CallVoip Telefonie - VoIP-oplossing voor het MKB