begin » Callvoip » service ná aankoop account  |  winkelwagen  |  kassa  |  klantenservice  
categorieën
Aanraders! (9)
CallvoipTelefonie (5)
VoIP all-in-1 » (45)
VoIP gateways » (13)
VoIP phones » (108)
VoIP PBX (7)
VoIP zakelijk (19)
VoIP headsets » (52)
VoIP overig » (15)
DECT phones (23)
DECT VoIP (40)
WiFi VoIP (1)
IP Video Phones (3)
WiFi GSM Phones (1)
Asterisk » (5)
Skype (2)
VoIP diensten » (9)
Netwerk » (89)
productofferte (3)
TC Services (13)
zoek product
 

» meer zoekopties
zoek merk
» NIEUW meer...
Yealink voordeelbundel: 3 x T40P IP Phone  excl. voeding
Yealink voordeelbundel: 3 x T40P IP Phone excl. voeding
279,00
(230,58 excl. BTW)
informatie
· contact & informatie
· disclaimer
· voorwaarden
· wel/geen BTW?
· IBAN-check
· stel ons uw vraag
· werken bij Callvoip?
klantenservice
overzicht
service voor aankoop
service na aankoop
TC Services
productsupport
FAQ-pagina
technotes
service ná aankoop service ná aankoop
tevredenheidsgarantie - niet tevreden, geld terug!
Winkelen via internet biedt vele voordelen. Eén van de nadelen is dat u uw aankoop pas na levering kunt zien. Wellicht had u zich het product anders voorgesteld of is er een andere reden om het product te willen ruilen of retourneren.
Daarom is er de tevredenheidsgarantie: u kunt binnen 8 acht werkdagen contact met ons opnemen en aangeven dat u uw aankoop wenst te retourneren of ruilen. Het aankoopbedrag (zonder verzendkosten) wordt zo spoedig mogelijk teruggestort of verrekend met de aanschaf van een vervangend product.

 meer informatie  
 download RMA-instructie klik hier
 download RMA-formulier klik hier
 stel ons uw vraag klik hier
 neem contact op klik hier

N.B.: voor de volgende producten geldt geen tevredenheidsgarantie:
  software
  producten waarvoor een bindende productregistratie is uitgevoerd
  verzegeld geleverde producten waarvan het zegel is verbroken
  producten die als zelfbouwpakket zijn geleverd en reeds zijn gemonteerd
  verbruiksartikelen
garantie, reparatie en retouren
 garantietermijn - Wij hanteren de garantietermijn van de producent. Deze bedraagt in principe één jaar na de aankoopdatum zoals vermeld op uw factuur.

 retouren - Is het onverhoopt nodig uw product te retourneren? Dan is de RMA-procedure van toepassing (=Return Materials Authorisation). Neemt u altijd eerst contact op met CallvoipTelefonie om uw probleem te melden. U verneemt dan welke procedure kan worden gevolgd.
De standaardprocedure is omschreven in de RMA-procedure die u hieronder kunt downloaden.

 reparaties - Wij hebben geen eigen reparatiedienst; reparaties worden uitgevoerd door de leverancier.
Indien het product niet defect blijkt te zijn, dan moeten wij u € 10,- incl. BTW onderzoekskosten + € 7,- verzendkosten = € 17,- in rekening brengen.
Indien een product binnen de garantietermijn defect raakt kunt u dit bij CallvoipTelefonie melden.

 spoedvervanging: TC Advanced Replacement - Reparaties worden door de leverancier uitgevoerd, en nemen al snel een week tijd in beslag. Soms is een snelle vervanging of reparatie van groot belang voor de continuďteit van uw activiteiten. Voor deze gevallen bieden wij de TC Advanced Replacement Service. Gelijk na ontvangst van uw defecte apparaat sturen wij u een vervangend apparaat op, om de tijd dat u zónder werkende apparatuur zit zoveel mogelijk te minimaliseren.
De meerkosten voor de TC Advanced Replacementservice bedragen € 25,- incl. BTW.
Voor meer informatie, klik hier of neem direct contact op met CallvoipTelefonie.

 defecten buiten garantie - Voor defecten die niet binnen de garantietermijn vallen adviseren wij u contact op te nemen met de leverancier.
Zie de supportpagina voor contactgegevens van de diverse leveranciers en producenten.
suggesties en klachten
Wij doen ons uiterste best om u zo goed van dienst te zijn.
Mocht u desondanks een klacht, op- of aanmerking of suggestie hebben inzake onze service, dan zouden wij het op prijs stellen dit van u te vernemen, opdat wij onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren. Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.
U kunt uw klacht, opmerking of suggestie per post, e-mail of telefonisch melden aan:

 contactgegevens  
CallvoipTelefonie
Koldingweg 19-1
9723 HL  GRONINGEN

T  050 - 526 49 33
callvoip@callvoip.nl
 
ga verder
winkelwagen meer...
geen producten
» CallvoipTelefonie!
· Bellen met Callvoip!
· CallvoipPower
· Functionaliteiten
· Abonnementen
· Gesprekskosten
· 0800/0900-nummers
· Nieuws
· Support

vraag gelijk aan:

CallvoipTelefonie

CallvoipConferencing

0800/0900-nummer
» Callvoip ADSL!
· Callvoip ADSL/VDSL
· Callvoip ADSL tarieven
· Callvoip DSL keuzehulp
· Callvoip ADSL Support

ADSL aanvragen!
internet aanvragen
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 

 

productvergelijkingen
· IP Phones
· DrayTek-producten
· AVM FRITZ-producten
· HandyTone-producten
producttips meer...
Tiptel Yealink Electronic Hook Switch (EHS) voor IP Phones
TIP: Jabra Wireless headset 920 aansluiten en instellen icm ..
5 van 5 sterren

© 2012 Tijdhof Consulting

XS4ALL Internet: ADSL, VDSL en Glasvezel